Transistorized Ignition System Working Principle and Diagram
Transistorized Ignition System Working Principle and Diagram
ٹرانسسٹورائزڈ اگنیشن سسٹم ورکنگ اینڈ ڈایاگرام
ٹرانزسٹورائزڈ
اگنیشن سسٹم ایک اگنیشن اسکیم ہے جو مکینیکل ڈیوائسز کے استعمال کو کم کرتی ہے، ٹرانزسٹورائزڈ
اگنیشن سسٹم کا مقصد حرکت پذیر حصوں جیسے بریکر پوائنٹس کو تبدیل کرکے اگنیشن سسٹم
کی کارکردگی کی کارکردگی کو بہتر بنانا ہے۔
ٹرانسسٹرائزڈ
اگنیشن سسٹم کا بنیادی اصول یہ ہے کہ ٹرانزسٹر کو بریکر پوائنٹس کے بجائے الیکٹرانک
سوئچ کے طور پر استعمال کیا جائے۔
آپ
میں سے ان لوگوں کے لیے جو گاڑیوں کے اگنیشن سسٹم کے بارے میں پہلے سے جانتے ہیں، آپ
کو بریکر پوائنٹ یا پلاٹینم کا علم ہونا چاہیے۔
بریکر
پوائنٹ ایک ایسا آلہ ہے جو اگنیشن کوائل میں بنیادی کوائل کرنٹ کو توڑنے کے لیے استعمال
ہوتا ہے تاکہ برقی مقناطیسی انڈکشن ہو سکے۔ یہ بریکر پوائنٹ میکانکی طور پر ایک کیمرے
کا استعمال کرتے ہوئے کام کرتا ہے جو بریکر پوائنٹ کے فرق کو بڑھا سکتا ہے۔
تاہم،
بریکر پوائنٹس کا استعمال کم موثر سمجھا جاتا ہے، اس کی وجہ یہ ہے کہ رگڑنے والے اجزا
ختم ہو جائیں گے تاکہ یہ اگنیشن سسٹم کی مجموعی کارکردگی کو متاثر کر سکے۔ اس کے علاوہ،
جب بریکر پوائنٹ کو بڑھایا جاتا ہے، تو بریکر پوائنٹ پر بار بار چنگاری ہوتی ہے تاکہ
اگنیشن کوائل کی انڈکشن پاور کم ہو جائے۔
اسی
لیے بریکر پوائنٹ گیپ ایڈجسٹمنٹ ہے۔
ٹرانزسٹر
کے استعمال سے اوپر کی دو چیزوں پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ لہذا ہمیں خلا قائم کرنے
کی ضرورت نہیں ہے۔
Why are transistors used instead of breaker points
بریکر پوائنٹس کے بجائے ٹرانزسٹر کیوں استعمال کیے جاتے ہیں؟
جیسا کہ ہم نے شروع میں کہا، ٹرانزسٹر ایک الیکٹرانک سوئچ کے طور پر کام کرتا ہے۔ ٹرانجسٹر پر تین ٹانگیں ہیں یعنی بیس، کلیکٹر اور ایمیٹر۔
کلیکٹر ان پٹ ہے، جبکہ ایمیٹر آؤٹ پٹ ہے۔ ایک کنٹرولر کے طور پر بیس، اگر بیس پر برقی رو (کم وولٹیج) بہتا ہے تو ان پٹ (کلیکٹر) پر کرنٹ آؤٹ پٹ (ایمیٹر) میں بہہ جائے گا۔
تاہم، جب بنیاد پر برقی کرنٹ رک جاتا ہے، تو کلیکٹر کو ایک ایمیٹر کے ساتھ دوبارہ کاٹ دیا جاتا ہے۔
تو آخر میں، ٹرانزسٹر کو اگنیشن سسٹم میں اس کی خصوصیات کی وجہ سے استعمال کیا جا سکتا ہے جو لائنوں کو تیزی سے منقطع اور جوڑ سکتا ہے۔
ٹرانزسٹر کی کارکردگی کو کنٹرول کرنے کے لیے، ہمیں ایک اضافی سینسر، پک اپ کوائل کی ضرورت ہے۔ یہ سینسر بیس فٹ پر اگنیشن ٹائمنگ کے مطابق وقفے کے ساتھ کم وولٹیج کرنٹ بھیجے گا۔ تاکہ ٹرانزسٹر کی کارکردگی انجن RPM کے ساتھ مماثل ہو جائے۔
How does the coil pick up work?
کنڈلی پک اپ کیسے کام کرتی ہے؟
پک اپ کوائل تین حصوں پر مشتمل ہے، یعنی کیم والا روٹر، مستقل مقناطیس اور کوائل۔ جیسا کہ دکھایا گیا ہے تینوں اجزاء رکھے گئے ہیں، اس بات کی تصدیق ہوتی ہے کہ مستقل مقناطیس ایک مقناطیسی میدان خارج کرتا ہے جو روٹر سے ٹکراتا ہے۔ جب کہ روٹر دھات سے بنا ہوتا ہے جو میگنےٹ کے ذریعے اپنی طرف متوجہ ہونے کے قابل ہوتا ہے۔
روٹر پر کیم ایک مستقل مقناطیس کے ساتھ روٹر کے درمیان خلا کو کم کرنے کا کام کرتا ہے۔
یہ بدلتا ہوا فرق پک اپ کوائل میں کرنٹ کو زگ زگ کرنے کا سبب بنتا ہے۔ جب کیمرہ مستقل مقناطیس کے متوازی ہوتا ہے تو وہاں برقی کرنٹ ہوتا ہے، لیکن جب کیمرہ شفٹ ہوتا ہے تو کرنٹ غائب ہو جاتا ہے۔ یہ ڈراپ وولٹیج اگنیشن کوائل میں بنیادی کرنٹ کو توڑنے کے لیے ٹائمنگ کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔
Transistorized Ignition System diagram
ٹرانسسٹرائزڈ اگنیشن سسٹم کا خاکہ
بیٹری
اگنیشن سوئچ
اگنیشن کوائل ان پٹ
پرائمری کوائل آؤٹ پٹ
سیکنڈری کوائل آؤٹ پٹ
ٹرانزسٹر
کنڈلی اٹھاو
تقسیم کار
چنگاری پلگ
Transisorized ignition system working procedure
ٹرانسائزرائزڈ اگنیشن سسٹم کام کرنے کا طریقہ کار
انجن
شروع ہونے پر، کرینک شافٹ پک اپ کوائل کو گھمائے گا تاکہ پک اپ کوائل کم وولٹیج کرنٹ
پیدا کرے۔ اس کی وجہ سے ٹرانجسٹر بیس فعال ہو جائے گا تاکہ کلکٹر ایمیٹر سے منسلک ہو
جائے۔
اگنیشن
کوائل میں، بیٹری سے کرنٹ اگنیشن کوائل میں دونوں کوائل میں بہے گا۔
جیسا
کہ اوپر بیان کیا گیا ہے، پک اپ کوائل زگ زگ برقی کرنٹ پیدا کرے گا۔ پک اپ کوائل سے
کرنٹ پھر ٹرانجسٹر کی بیس ٹانگ میں منتقل ہوتا ہے۔
اگنیشن
کوائل میں انڈکشن اس وقت ہوتا ہے جب بیس فٹ کو برقی کرنٹ نہیں ملتا، لیکن یہ ایک لمحے
کے لیے رہتا ہے، اس لیے 4 سلنڈر انجن کے ایک چکر میں انڈکشن کے عمل سے چار گنا زیادہ
ہو سکتا ہے۔
انڈکشن
ہائی وولٹیج پیدا کرتا ہے جو ڈسٹری بیوٹر کو تقسیم کیا جاتا ہے تاکہ فائرنگ آرڈر کے
مطابق ہر اسپارک پلگ میں تقسیم کیا جائے۔
Comments
Post a Comment